این مسیر کوهنوردی با رهبری سعید محمدی انجام شد.
احسان شفیعی رابط روابط عمومی در این برنامه با اشاره به استقبال همکاران به کوهنوردی، بیان کردند: “فولاد یزد در کنار کار صنعتی خود، به سلامت جسمی و روحی همکاران توجه ویژه ای دارد”.

گروه صنعتی معدنی فولاد یزد همواره به دنبال ارتقاء سطح روحیه و سلامت کارکنان خود است و برگزاری برنامه‌هایی همچون کوه نوردی و طبیعت گردی را در راستای اهداف خود می‌داند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *